Skupina JIHOTRANS, která zaštiťuje řadu dopravních a servisních firem, měla několik různorodých log a grafických manuálů pro své divize. Nicméně samotné mateřské skupině JIHOTRANS chybělo to hlavní - vlastní a jasně definovaná vizuální identita značky. Jsme moc rádi, že firma, jejíž historie sahá až do roku 1949, svou důvěru vložila v naše grafické studio.
Cílem bylo vycházet ze stávajícího loga skupiny, vhodně jej upravit a doplnit k němu loga, barevnosti a názvy jednotlivých divizí, které do holdingu patří. Museli jsme také počítat s tím, že skupina JIHOTRANS dynamicky roste a postupně se rozšiřuje o další dceřiné společnosti a dílčí projekty.
Součástí korporátního grafického manuálu spol. JIHOTRANS jsou návrhy polepů autobusů a kamionů, návrhy čerpacích stanic, firemní tiskopisy, reklamní tiskoviny a další grafické atributy nezbytné pro marketingové a obchodní účely velké mezinárodní firmy.
Podrobněji o vizuální identitě značky si můžete přečíst pod odkazem níže: