Základní hodnoty a principy, které v S2 STUDIU zastáváme:
- Dodržování platných legislativních požadavků a předpisů, etických norem a smluvených podmínek.
- Neustálé zkvalitňování a rozvoj všech našich služeb s cílem nejen udržet, ale především zvyšovat důvěru našich zákazníků a ostatních obchodních partnerů.
- Pružná reakce na potřeby zákazníků a obchodních partnerů.
- Uvědomujeme si, že kvalita poskytovaných služeb je přímo závislá na kvalitě našich zaměstnanců. Společnost proto umožňuje všem svým zaměstnancům zvyšovat odbornou úroveň a způsobilost k výkonu své pracovní náplně.
- Spolupracujeme pouze s dodavateli, kteří jsou schopni plnit požadavky, jež na kvalitu klademe. Se spolehlivými dodavateli usilujeme o navázání trvalého oboustranně prospěšného obchodního partnerství, které stabilizuje a pozitivně předurčuje výslednou kvalitu námi poskytovaných služeb a produktů.
- Neustálé zlepšování systému managementu kvality.
S těmito zásadami a morálními principy jsou seznámeni pracovníci společnosti, na které se systém managementu kvality vztahuje. Politika kvality poskytuje rámec pro stanovení cílů kvality společnosti.