Skupina JIHOTRANS, jedna z největších dopravních a servisních firem v ČR, má zbrusu nový responzivní web. A nás velmi těší, že důvěru navrhnout a vytvořit nové prezentační stránky této velké jihočeské společnosti jsme získali právě my.
Naše práce na tomto projektu započala analýzou potřeb a následným redesignem firemní identity jednotlivých divizí, které do skupiny spadají. Více se o této zajímavé výzvě dozvíte pod tímto odkazem. Poté, co jsme vytvořili kompletní korporátní grafický manuál, pustili jsme se do návrhu nového webu.
Největším oříškem bylo sjednocení prezentace jednotlivých společností a služeb pro motoristy i cestující do jednoho přehledného a vizuálně zajímavého celku. Věříme, že i díky výborné spolupráci se zástupci klienta se nám tento úkol podařilo úspěšně vyřešit. Navrhli jsme design nového webu, po jeho schválení klientem jsme se pustili do jeho programování a kódování veřejné části stránek. Responzivní web má vlastní redakční systém, je napojen na aplikaci, která automaticky aktualizuje ceny pohonných hmot a má řadu dalších praktických funkcí.