Blog
QR kódy – objevte kouzlo důmyslně skryté kampaně
Znáte ten malý černobílý čtvereček rozsypaného čaje, který na vás kouká z reklamních materiálů, vizitek a někdy dokonce triček? Říká se mu „QR kód“ a je reklamou budoucnosti.
Nová aplikace Google AdWords nově i pro zařízení s iOS
Google na konci února spustil novou aplikaci Google AdWords, která je určená pro zařízení s iOS. Majitelé digitálních přístrojů od firmy Apple tak mohou jednoduše spravovat své kampaně, dostávají pravidelné novinky a v případě problému je možné kontaktovat podporu společnosti Google. Co ještě umí nová aplikace?
Jak na AdWords III: Kde se můžou zobrazovat vaše reklamy?
V minulých dílech seriálu jak na AdWords jsme se podívali na základní pojmy, orientaci v AdWords, roli klíčových slov a různých typů kampaní. Neuniklo nám, jak správně nastavit ceny v AdWords, abychom zvýšili počet návštěvníků nebo přilákali pozornost k naší značce. Kde se ale vlastně reklamy AdWords zobrazují?
Jak na AdWords II: Zbytečně neutrácejte aneb správné nastavení cen
Google AdWords je nástroj pro online inzerci. Co obnáší reklama na internetu a jak v AdWords nastavit ceny? Nejprve si ujasněte, čeho potřebujete dosáhnout. Chcete zvýšit návštěvnost své webové stránky? Nebo postrčit zákazníka, aby začal odebírat váš newsletter?
Projekt Zdraví národa získal prestižní ocenění Sabre Awards
Projekt Zdraví národa získal v Londýně prestižní cenu Gold Sabre. O co se jedná?
Jak na AdWords I: Zorientujte se ve službě AdWords
Pokud máte webovou stránku, je Vám nejspíš služba společnosti Google vystupující pod názvem AdWords známá. Ale i tak – opakování je matka moudrosti. Podívejte se s námi na základní parametry služby AdWords, toho, co nabízí a k čemu je dobré ji využít. Podle čeho se na Googlu zobrazují reklamy? Jak lze ovlivnit jejich pořadí? Co znamená pojem míra prokliku?
E-mail marketing jako mocný nástroj marketingové strategie
E-mail marketing je jedním z nejjednodušších a zároveň nejpřínosnějším marketingovým nástrojem. Proč cpát hory peněz do nefunkčních reklam a kampaní, pokud nemají smysl? E-mail marketing smysl má, tedy při dodržení správných postupů. Na co se zaměřit?