cs   en   

+420 777 299 906 info@s2studio.cz

S2 STUDIO logo
Share your desires,
we will find the way and guide you through...

Pokud máte hotové webové stránky, přidáváte pravidelný a kvalitní obsah, máte vybudovanou firemní identitu, dalším krokem je zvládnutí strategické kampaně. Pro správný chod vašeho podnikání je třeba mít stabilní základnu zákazníků, kteří se za vámi budou vracet. Na co musíme pamatovat při budování marketingové kampaně?

Objektivní posouzení vlastních možností

Marketing je především otázkou předvídání. Musíme předpokládat, jak se zachovají naši klienti, co chtějí vidět, slyšet a číst a co je naopak nezaujme. Stejně tak potřebujeme znát konkurenci, její silné a slabé stránky, v čem se od nás liší a na čem bychom měli zapracovat. Nezbytnou složkou při budování strategické kampaně je ale také objektivní posouzení vlastních možností.

Měli bychom si jasně stanovit, jaké máme cíle a čeho chceme dosáhnout. Stručně, věcně, v jasných bodech.  Podrobná analýza nám pomůže zjistit, jaké jsou naše silné a slabé stránky, v čem vynikáme, co nás odlišuje od konkurence a kde naopak ještě máme rezervy a bílá místa, kam postupovat. Důležitým bodem jsou také potencionální příležitosti, tedy například předvídání volného prostoru na trhu nebo nových možností.

Je třeba specifikovat rozvrh – finanční a časové možnosti

Z námi nabízených služeb můžeme vypíchnout ty produkty, které jsou klíčové a nějakým způsobem výjimečné. Ty pak nabízíme klientele, která k tomu byla určena. Tedy pokud víme, že vynikáme v oblasti přípravných materiálů na přijímací zkoušky na vysoké školy, necílíme svou kampaň na základní školy, ale střední. Nedílnou součástí při plánování strategie je také zahrnutí případných hrozeb. Ať už jde o finanční nebo třeba sezónní propady, je třeba s nimi počítat.

Při tvorbě strategické kampaně se také soustředíme na přesné určení rozvrhu. A to především časového a finančního, které spolu ale úzce souvisí. Musíme si promyslet, kolik peněz, úsilí, času a jiných prostředků chceme našemu podnikání věnovat a zkusit předpokládat, jak se nám vše zúročí. Účinnou metodou, kdy zároveň ušetříme drahocenný čas, je například e-mail marketing a s ním spojené rozesílání newsletterů

Vše souvisí se vším a strategické kampaně vyžadují úsilí a zkušenost. Pokud se necítíte jistí v kramflecích, neváhejte se na nás obrátit. České Budějovice, kde momentálně sídlí naše společnost S2 STUDIO s.r.o., vás přivítají s otevřenou náručí.

Autor: S2 STUDIO s.r.o., České Budějovice, 2015