cs   en   

+420 777 299 906 info@s2studio.cz

S2 STUDIO logo
Share your desires,
we will find the way and guide you through...

V minulých dílech seriálu Jak na AdWords jsme se podívali na základní pojmy, orientaci v AdWords, roli klíčových slov a různých typů kampaní. Neuniklo nám, jak správně nastavit ceny v AdWords, abychom zvýšili počet návštěvníků nebo přilákali pozornost k naší značce. Kde se ale vlastně reklamy AdWords zobrazují?


AdWords, jeden z nejvýdělečnějších internetových projektů gigantu Google, je základním nástrojem pracujícím s reklamou. Stačí založit kampaň a nastavit správné položky tak, aby nám reklamy přinášely očekávané ovoce. Kde ale reklamy nastavené v AdWords na internetu potkáme?

Vyhledávací síť Google – Google jako takový, Videa Google, Mapy Google a další

Základem je samozřejmě Google. Po zadání klíčového do vyhledávacího řádku dojde k aukci reklam a následnému zobrazení reklamy. Tu vidíme pod vyhledávacím polem, po pravé straně a ve spodní části stránky. K tomuto typu nastavení zobrazování reklam patří také Google Play, kde se reklamy mohou také zobrazovat a Nákupy Google. Souhrně tento oddíl označujeme jako Vyhledávací síť Google.

Zároveň sem zařazujeme i partnerské weby a speciální služby jako Videa Google a Mapy Google. Tam všude můžeme narazit na stejnou reklamu.

Obsahová síť – specializované weby a služby Google (Gmail, Blogger, Youtube)

Druhý způsob, jak zobrazovat reklamy, je Obsahová síť. Na tu narazíme při procházení webu. Patří do ní specializované služby a weby Googlu jako Gmail, Blogger nebo Youtube. Pokud chceme zobrazovat reklamy na těchto stránkách, musíme nejprve vybrat správnou metodu cílení.

Tu volíme podle toho, čeho chceme dosáhnout (zvýšení návštěvnosti, povědomí o značce, konverze atd.) a následně vybíráme konkrétní metody. Je možné se soustředit na klíčová slova, vybrat si konkrétní webové stránky, kde se mají reklamy zobrazovat nebo i zacílit na určitou skupinu zákazníků (například podle zájmů, demografických údajů, atd.)

Zobrazování reklam ovlivňuje samozřejmě i typ zařízení, ze kterého návštěvník přichází. Pokud k prohlížení webu používá mobilní zařízení, budou se mu zobrazovat pouze textové reklamy. U tabletů (a iPodů) může dojít k zobrazení i grafické reklamy spolu s textovou. Tyto reklamy se pak zobrazují na mobilních webech, které jsou součástí Obsahové sítě.

Zdroj: Nápověda Adwords

Fotografie "Coffee Ann Ann / I Love the Smell of Diplomacy in the Morning" od "Surian Soosay" licencována pod CC BY 2.0.



S2 STUDIO s.r.o.  je webové studio Českých Budějovic s více než 12 letou tradicíNavrhujeme, vytváříme a spravujeme www stránkye-shopyredakční systémyintranetové systémy, poskytujeme kompletní grafické práceinternetový marketing a SEO optimalizace. Navrhneme pro vás kompletní internetové strategie, aby vaše podnikání na internetu fungovalo dle vašich představ. Specializujeme se především na individuální realizace na míru. Zajistíme také kompletní tiskové služby a výrobu reklamy.

Naši kancelář naleznete na adrese Kněžská 26 (vstup z ulice Hradební), České Budějovice. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat a domluvit si osobní schůzkuStabilní zázemí, férový přístup, silně proklientská péče a mnohaleté zkušenosti, to je S2 STUDIO s.r.o., webové studio z  Českých Budějovic.

 

back