cs   en   

+420 777 299 906 info@s2studio.cz

S2 STUDIO logo
Řekněte nám cíl,
my vymyslíme cestu a povedeme Vás...

E-shop, neboli internetový obchod, je moderním prostředkem internetového nakupování. Dobrý e-shop přináší své ovoce, i když obchodník zrovna neobjíždí předváděcí akce nebo neprodává v kamenném obchodě. Konkurence je však obrovská. Jak docílit toho, aby zrovna váš web byl úspěšný? Jak má vypadat dobrý e-hop a čeho se určitě vyvarovat?


Podobně jako tvorba webové stránky, i vytváření e-shopu sleduje jeden hlavní, klíčový cíl: přehlednost. Ať už prodáváte drahé šperky, sportovní pomůcky nebo papírenské zboží, je třeba mít funkční a na první pohled rozpoznatelný e-shop. Zákazník musí neustále vědět, kde se nachází, kam se může vrátit a kam přpadně pokračuje. Stejně tak mu musí na první pohled být jasná cena i případné uložení do košíku. Samotný košík by měl být dobře viditelný, většina zákazníků ho očekává v pravém horním rohu pod klasickou ikonou.

Funkčnost a přehlednost nade vše

Internetový obchod je funguje jako klasická webová stránka, proto má mnoho společných charakteristických rysů, které vám zaručí úspěch. Kromě absolutní přehlednosti je to také funkčnost. Každá kategorie i ikona by měly mít logické uspořádání a zařazení do struktury webu. Zákazník by měl vždy vědět, kde danou věc najde a jak se k ní dostane. Nadpisy i konkrétní popisky by proto měly být jednoduché a heslovité, ale zároveň co nejlépe odhadnutelné.

Internetový obchod by měl v patičce webu (dolní strana) obsahovat základní informace stejně jako jiná klasická webová stránka. Jde především o název firmy, fakturační údaje, kontakt, případně informace o volných místech nebo kamenných pobočkách. Každý e-shop by měl mít vlastní záložku s přepravními podmínkami, kde si může zákazník snadno spočítat balné a poštovné. To totiž bývá až ze 60 % nejčastějším důvodem, proč zákazník zboží neobjedná. (Moc vysoká částka nebo ho zkrátka nenajde mezi informacemi.) Nezapomínejme ani na obchodní podmínky, kde si klient může vyhledat informace právního charakteru (informace o kupní smlouvě, reklamaci, záruce, atd.)

Jak by měl vypadat vlastní produkt?

Především by u něj neměly chybět základní informace. Jedná se o název, popis produktu a jeho obrázek/fotka. Dále pak očekávané datum dodání, dostupnost a především cenu (s poštovným, či bez).

Důležitým prvkem v e-shopech jsou také filtry. Pro zákazníka je nezbytná možnost řadit si produkt podle ceny, dostupnosti nebo značky. Nesmí chybět ani omezení zobrazení produktů nad/pod požadovanou částku nebo dostupnost.

Správně provedená struktura webu, dobře použité názvy produktů a kategorií napomáhají také správnému SEO a různým reklamním kampaním.

Ideálním a téměř nutným stavem, je mít celý e-shop v responzivním designu. O potřebě responzivního webu jsme psali třeba zde.

Zdroj: Fotografie "Internet Open" od "Blaise Alleyne" licencována pod CC BY 2.0.


S2 STUDIO s.r.o.  je webové studio Českých Budějovic s více než 12 letou tradicíNavrhujeme, vytváříme a spravujeme www stránkye-shopyredakční systémyintranetové systémy, poskytujeme kompletní grafické práceinternetový marketing a SEO optimalizace. Navrhneme pro vás kompletní internetové strategie, aby vaše podnikání na internetu fungovalo dle vašich představ. Specializujeme se především na individuální realizace na míru. Zajistíme také kompletní tiskové služby a výrobu reklamy.

Naši kancelář naleznete na adrese Kněžská 26 (vstup z ulice Hradební), České Budějovice. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat a domluvit si osobní schůzkuStabilní zázemí, férový přístup, silně proklientská péče a mnohaleté zkušenosti, to je S2 STUDIO s.r.o., webové studio z  Českých Budějovic.

 

zpět